Tüm Ürünlerde 3 Al 2 Öde... Tüm Ürünlerde 3 Al 2 Öde... Tüm Ürünlerde 3 Al 2 Öde... Tüm Ürünlerde 3 Al 2 Öde...

Sıkça Sorulan Sorular

Alışverişinizi dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan kolayca yapabilirsiniz. İlgilendiğiniz ürünleri sitemizde yer alan arama alanından arayabilir, beğendiklerinizi sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerinizi doldurarak siparişinizi hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Sipariş takibi yapabilmek için “Sipariş Takip” sayfasını ziyaret etmeniz gerekmektedir. 

"Sipariş Takip" için buraya tıklayabilirsiniz.
Üye olmadan verdiğiniz siparişleri, teslimat bilgilerini girerken yazdığınız 'E-Posta Adresi' ile sipariş takip sayfasından kolayca kontrol edebilirsiniz.

"Sipariş Takip" için buraya tıklayabilirsiniz.
Siparişinizi tamamladıktan sonra yaklaşık 10-15 dakika içinde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizin alındığına dair bir bilgilendirme maili gönderilecektir. Maili gelen kutunuzda bulamazsanız, lütfen 'Spam' ya da 'Gereksiz' klasörünü kontrol edin. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde size tekrar bilgilendirme maili gönderilecektir. Herhangi bir nedenle mail ulaşmazsa sipariş takip sayfamızdan durumunuzu kontrol edebilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra değişiklik yapılamamaktadır. Standart teslimat seçeneğinde, kargonuz taşıma sürecine geçtiğinde müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek destek talebinde bulunabilirsiniz. Ancak hızlı teslimat siparişlerinde değişiklik yapılamaz.

Siparişinizin faturası kesilmemişse, 'Hesabım' sayfasındaki 'Siparişlerim' sekmesinden siparişinizi veya seçtiğiniz ürünleri iptal edebilirsiniz. İsterseniz müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek de iptal talebinde bulunabilirsiniz. Ancak faturası kesilmiş ya da kargoya verilmiş siparişlerde iptal mümkün değildir. Bu durumda, ürünü teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında aynı kargo firmasıyla tarafımıza geri gönderebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme maili göndereceğiz. Bu mailde yer alan takip numarası ile kargonuzu ilgili kargo firmasının internet sitesinden takip edebilirsiniz. Ayrıca, sitemizdeki 'Sipariş Takip' sayfasını ziyaret ederek de gönderinizi kolayca kontrol edebilirsiniz.

"Sipariş Takip" için buraya tıklayabilirsiniz.
Siparişinize not eklemek isterseniz, sepetinize eklediğiniz ürünlerin teslimat bilgilerini girerken yer alan 'Sipariş Notu' alanına notunuzu yazabilirsiniz.
Alışverişiniz sırasında hediye çekinizi sepetinizde kullanabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra 'Sepetim' butonuna tıklayın. Açılan sayfada yer alan 'Hediye Çeki' alanına kodunuzu girip 'Kullan' butonuna basmanız yeterlidir.
Kolinin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur, hatalı ürünleri bu şekilde iade adresimize gönderebilirsiniz.
Öncelikle ödeme yapılan karttan mevcut tutarın çekiminin yapıldığının kontrolünü sağlamanızı rica ederiz. İlgili tutar çekildiyse ancak sipariş numaranız oluşmadıysa +90 501 602 42 40 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Sitemizden üyelik kaydı oluşturarak bilgilendirme e-postalarımıza ulaşabilirsiniz.
Yükleniyor...